Peaminister Kristen Michali visiit Horvaatiasse koos saatva äridelegatsiooniga

Horvaatia - Zagreb

07.07.2025 - 09.07.2025


Visiidi tüüp Visiit

Sektor Defence industry, Health-tech, IT

Ette valmistamisel on peaminsiter Kristen Michali visiit, koos saatva äridelegatsiooniga Horvaatiasse, Zagrebisse, kuhu kandideerima on oodatud eelkõige kaitsetööstuse, infotehnoloogia, digitaliseerimise ja sellega seotud sektorite ettevõtted.

Visiidi eesmärgiks on Eesti ettevõtetele tutvustada Horvaatia turgu ning Eesti ja Horvaatia vastavate sektorite koostööd edendada. Visiidi raames toimuvad võrgustiku loomise üritused ja B2B kohtumised.

Kandideerima on oodatud eelpool mainitud sektorites tegutsevad ettevõtted, kel on huvi siseneda Horvaatia turule või seal oma kohalolekut laiendada. Eelistatud on ettevõtted ja organisatsioonid, kellel on varasem rahvusvaheline kogemus, aktiivne tegevus ekspordis või konkreetne plaan arendada koostööd Horvaatia partneritega. Programmi koostamisel arvestame äridelegatsiooni kuuluvate ettevõtete profiilide ja huvidega.

Iga osaleja tasub ise delegatsioonis osalemise kulud (majutus, lennupiletid ja reisikindlustus). Visiidi korraldab Välisministeerium Eesti Kaubandus-Tööstuskoja toel projektist „Äridelegatsioonidega visiitide kaaskorraldamine“. Kohtade arv delegatsioonis on piiratud.

Esialgne programm:

7. juuli, esmaspäev

Lennud üle Varssavi:

LO 786    07JUL  TLL   WAW     1420  1500  

LO 613    07JUL  WAW   ZAG    1540  1720  

8. juuli, teisipäev

Hommikusöök-briifing (ametlik + äridelegatsioon)

Külastus mõnga Horvaatia organisatsiooni või ettevõttesse

Äriseminar, millele järgneb networking

Õhtune vastuvõtt

9. juuli, kolmapäev

Hommikul külastused ettevõtetesse

tagasilend üle Varssavi:

LO 614    09JUL  ZAG   WAW    1805  1935  

LO 791    09JUL  WAW   TLL      2300  0140+1

Visiidil osalemiseks registreerumise tähtaeg on 8. juuni.

Korraldab
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
Korraldaja email
Osalemine

Iga osaleja tasub ise delegatsioonis osalemise kulud (majutus, lennupiletid ja reisikindlustus).